0

Način plaćanja, dostava i garancija

Kupovina proizvoda sa lagera:
Kupovina proizvoda po narudžbini:
Platite porudžbinu na vama udoban način
1
2
Proizvod možete platiti gotovinom prilikom isporuke (pouzećem) ili putem online plaćanja.
Da bismo počeli sa izradom proizvoda, neophodno je da uplatite 50% iznosa. Možete platiti fakturom kao pravno ili kao fizičko lice. Preostalih 50% iznosa možete platiti kada izrada proizvoda bude završena, kao i fakturom ili gotovinom prilikom isporuke (ako ste platili kao fizičko lice).
Prijem porudžbine od strane fizičkog lica je moguć samo uz punomoćje od firme kupca.
Radimo bez PDV-a. Uz narudžbinu se šalje sva dokumentacija potrebna za računovođstvo (faktura i tovarni list).

Da biste platili porudžbinu kao pravno lice, potrebno je da nam dostavite vaše podatke i naš menadžer će pripremiti sva neophodna dokumenta.
Mi ćemo pripremiti fakturu, prema kojoj je potrebno izvršiti uplatu u roku od 3 dana od datuma izdavanja.

Uplata sa računa preduzeća
+
Popunjavanje obrasca na sajtu
Naš menadžer će vas kontaktirati da proveri podatke porudžbine
Nakon toga, u zavisnosti od toga da li kupujete artikal „sa lagera“ ili „po narudžbini“, morate izvršiti uplatu od 0%, 50% ili 100%

0% - ako je artikal na lageru i želite da platite pouzećem
Kada porudžbina bude gotova, naš menadžer će vas kontaktirati da se dogovorimo o datumu i vremenu isporuke

Nakon što ste u korpi odabrali opciju «Idi na plaćanje»:
Koraci pri kupovini
1
2
3
4
Dostava
Dostava u Beogradu i Novom Sadu do vašeg doma je besplatna.

Dostava je moguća i u druge gradove. O detaljima isporuke možete se informisati kod našeg menadžera.

U slučaju da sami preuzmete svoju porudžbinu iz našeg magacina na Novom Beogradu, spremni smo da vam damo prijatan popust na celokupnu porudžbinu.
Provera kvaliteta i kompletnosti
Prilikom prijema nameštaja preko kurirske službe pakovanje ne sme biti oštećeno. Ako na pakovanju postoji oštećenje, to nije razlog za brigu, samo ga je potrebno slikati i tek nakon toga raspakovati porudžbinu.
Ako na pakovanju ne postoje oštećenja, možete odmah pristupiti raspakivanju i sklapanju nameštaja
Ako ste za vreme montaže uočili defekt ili nedostatak delova, obavestite nas o tome putem elektonske pošte, Viber-a, WhatsApp-a ili Instagram-a.

Daćemo sve od sebe da rešimo problem što je pre moguće, poslaćemo set za restauraciju, oštećeni deo ili deo, koji nedostaje, ili ćemo zameniti proizvod.
1
2
3
4
Ako se sa proizvodom nešto dogodi, samo nas obavestite o tome. Zajedno ćemo razmotriti problem i pronaći najbolje rešenje za vas.
Garantni rok je 36 mesci od dana kupovine.

To vreme će biti dovoljno da se drveni proizvod pokaže, jer će više puta doći do smene svih godišnjih doba.
Garancija
Na dušeke dajemo 10-godišnju garanciju. Visok kvalitet sastava i izrade omogućavaju nam da ponudimo tako dug garantni rok. rRoots dušek će zadržati svoja svojstva i nakon više godina korišćenja, štaviše, sve vrste pene u njegovom sastavu su hipoalergene.
Pružamo garanciju na proizvod, što znači da će oblik i dimenzije ostati u granicama tolerancije za nameštaj od punog drveta, pod uslovom da se poštuju sve neophodne mere transporta, skladištenja, ekspluatacije i održavanja.
Čak i uz pravilnu ekspluataciju na proizvodu mogu se pojaviti manje pukotine i praznine. Takve promene nisu pokrivene garancijom.

Drvo je prirodan, «živ» materijal, pa samim tim za vreme grejne sezone i nakon njenog prestanka nastavlja da se širi i skuplja.

Garancija proizvoda
Karakteristike materijala
Defekti i situacije, koji ne podležu garanciji
Udubljenja, ogrebotine, tragovi od vrućih predmeta, prolivenih aktivnih tečnosti, gašenja opušaka, upotrebe oštrih predmeta, udaraca, vatre, vode, povećane vlažnosti i izlaganja sunčanoj
svetlosti, kao i druga oštećenja nastala usled nemarne upotrebe i nepravilnog održavanja.
Proizvod, koji je prodan po sniženoj ceni sa naznakom na defekt, koji predstavlja razlog sniženja.
Smanjenje površinskog sjaja tokom dugotrajne upotrebe i izlaganja sunčanoj svetlosti.
Tokom transporta, otvori za montažu samog proizvoda mogu se blago deformisati, što se dešava, ako se korpus isporučuje u sklopljenom obliku. U ovom slučaju, šarke i vođice je potrebno podesiti.
Prirodne karakteristike drveta u vidu varijacija u boji drvenih vlakana.
1
5
2
3
4
Međutim, ovo uopšte ne znači da nas ne možete kontaktirati, ako se dogodi nešto slično! Uvek smo vam na raspolaganju, jer nam je važno da svaki kupac bude zadovoljan. Rado ćemo vam pomoći i poslati set za restauraciju pogodan za rešavanje nastalog problema ili ćemo vas posavetovati šta da uradite i kako da to uradite na najlakši način.
Molimo da snimite fotografije, koje najjasnije karakterišu defekt (oštečenje, nedostatak) proizvoda.
Zahtev za reklamaciju možete poslati na rroots.sales@gmail.com , ili nas možete kontaktirati preko Viber-a, kako vam više odgovara
Kontaktiraćemo vas u roku od 3 radna dana i predložićemo rešenje.
Kako podneti zahtev za reklamaciju
1
2
3
Vraćanje proizvoda i zamena za proizvod odgovarajućeg kvaliteta
Povraćaj ili zamena proizvoda je moguća pod uslovom da je očuvan njegov prvobitan izgled i kompletnost.
Za oformljenje povraćaja neophodno nas je kontaktirati i obavestiti o svojoj odluci.
Prilikom vraćanja ili zamene proizvoda, artikal mora biti propisno upakovan u zaštitnu streč foliju i karton (ako po prijemu proizvoda niste potpuno sigurnu u svoj izbor, preporučujemo da ne bacate ambalažu), i dostavite proizvod do terminala kurirske službe. Mi ćemo se pobrinuti za dostavu do naše proizvodnje.